28 August, 2014

REVIEW: ASUS ZENFONE 5


Assalamualaikum

Hari ni aku nak review sikit pasal handphone Asus Zenfone 5. Sepadan dengan namanya, Asus Zenfone 5 ni mempunyai screen bersaiz 5 inci.

Specialty Asus Zenfone 5 ni?



Apa yang special takde la aku perasan sangat. Sebab sama je macam phone lain. Cuma ram 2gb. Handphone murah tapi dapat ram 2gb.

Internal memory pulak 8gb. Sd card up to 64gb

Sepanjang aku pakai, asus ni okay la takde hang hang. Mungkin sebab handphone baru. Tapi yang bestnye screen dia macam iphone. Dan harga Asus jauh lebih murah dari handphone samsung dan sony tapi applications yang ada dalam Asus ni sama je macam samsung dan Sony. So kenapa nak beli haandphone mahal2 sedangkaan kita boleh dapat handphone yang sama kualiti pada harga rendah?

Tapi satu benda aku kurang suka, capacity bateri hanya 2110 mAh dan bila main game lama sikit bateri cepat habis. Tengah syok tekan tekan main farmville 2 bateri low pulak -.-

Overall aku rate Asus Zenfone 4 bintang.

No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX