01 August, 2011

NajwaLatif. Cik Epal dan Heidi Shafiq.

Aku suka la mereka mereka yang tertera di atas. Cute, gojes, dan hensem. Pastu tak berlagak, tak sombong. NajwaLatif ngan Cik Epal tu selalu balas tweet orang termasuk la tweet aku. Aku harap dorang akan terus melayan peminat , jangan jadi sombong . =) Terbaik la dorang.

Heidi Shafiq plak. aku ikuti semua entri2 dia sebab dia lukis sangat la TOP. Smart nak mampos. Mampos dah aku tengok. Memandangkan si HS ni blaja kat UTEM dan aku blaja kat SBPI Selandar. Pernah la ternampak HS kat Melaka. Tapi takkan nak tegur ye tak? Dia bukan kenal aku pun .   -.-


Tadi Hamzah Ian like status fesbuk aku. ufufufu, eksaited nyahh =p

SILA LA KLIK SINI ATAUPUN SINI.

(˘⌣˘)ε˘`)

1 comment:

Heidi Shafiq said...

err.. kat mane ko nampak aku?

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX