30 July, 2011

MY BELOVED SISTER

Adik aku :)


Salam semua. Mesti dah lama tak dengar cerita aku kan kan ? Huhu . Biasalah nak spm tahun ni jarang la balik rumah. 

Hari jumaat tu, aku naik ketapi dari Melaka ke Labis. 2 jam baru sampai sebab ketapi tu lambat cam siput. Bila dah sampai rumah--------------> dapat surat. From who? 


Ayah aku cakap, adik aku pergi kem UPSR, so surat tu dari dia. Comel betul adik aku , huhu. Dia tulis surat in english. Terkejut aku plus meleh air mata sebab surat tu sedih... Dia ingat dia takkan dapat jumpa aku sebab kem tu sampai hari ahad. Tapi dia taktau aku cuti sampai selasa.hehe

One more thing, Ade Putra thanks for helping me yesterday. Sayang anda =D


No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX