02 May, 2011

BRUNO MARS MEMANG PERGH AH

Yer. Mesti anda tertanya tanya pa yang aku cuba perkatakan tentang Bruno Mars. Apa yang PERGH ? dan apa yang AH ?


Sebelum aku terangkan lebih lanjut, nak ulang lagi. Memang pergh ah Bruno Mars.Takde la weh, aku rasa aku sorang jer yang rasa Bruno Mars tu pergh dan aku fascinated dengan lagu2 dia. Sedih aku, bila minat JB, banyak pulak orang Malaysia (terutama lelaki) benci giler kat Justin Bibir. Aku rasa depa jeles kot Bieber cute.(?) ngiahahaha.

Aku paling tak suka bila ada orang cakap,
"Diba, takpayah la minat JB sebab dia tak minat islam..."

Lalu aku pun laju menjawab.
"WEY, PERNAH PULAK KAN ARTIS BARAT MINAT ISLAM ? CUBA KAU SENARAIKAN BAGI AKU. OK LEPAS NI KAU TAKYAH LA DENGAR LAGU2 TAYLOR SWIFT, RIHANNA APE BENDA SEMUA TU??" aku menjawab dengan separa emo yer.

Ape kejadah la mentaliti kengkawan aku nih. Aku dengar mana2 lagu atas alasan lagu tu mesra telinga dan yang penting lagu rancak. La hai~ aku tak layan LADY G kan ? Rileks sudah.

Berbalik pada cerita pergh. Aritu aku pergi pertandingan english drama dekat Mersing. Ha? Kau taktahu Mersing kat mana? Google ah sendri. Semua nak aku buat susaaaaah la.

lepas tu kan, masa dekat Mersing tu, ada satu team drama ni. Dari sekolah S, dia punya hero... mak aih, sumpah la macam BRUNO MARS. Memanggilababs punya hensem ah. 98% sama youuu. Eksaited aku melihatnya. Ngiahahahaha

Kat skola aku plak, ader muka mamat nih, mirip Justin Bieber. Tapi ntah apa silapnya, kerek plak. Aku bukan jugde a person by his skin. Tapi aku dah try nak tegur2. Memang sombong tahap karma la. Ce..cite ce..cite.


Ah, lantak dia la. Ok bye ~

No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX