16 March, 2011

STATUS KONTROVERSI


Salam semua bloggers~ hye hye dan hye =P
Semenjak dua menjak ni. Aku seringkali updated status fesbuk yang akan mengundang kontroversi dan menaikkan kemarahan orang. haha. Aku bukan la nak cari publisiti macam artis artis yang berkontroversi tuh. Aku hanya luahkan ape yang aku fikir. Gasak hang la nak terasa ka, terfeeling la atau segala terr. Apa yang aku cakap memang berkenaan dengan yang hidup atau yang mati. =p hak hak.

Abes ah pasni mesti ramai yang dok block aku dan ramai yang anti aku. Lagi lagi para remaja seusia aku yang menggunakan bahasa RemPiTzzZZ.  Nanti mesti yang siap buat fan page.Hahaha, maklumla skang kan musim fan page. Sikit sikit fan page anti itu la, anti ini la.
Geez

Contohnya:

4 comments:

Rafi Nilhan said...

haha..betol2..fakta tuu..

Diba Chan said...

betul kan kan ? :)

Angah Ira said...

tahu takpe! mEnCik aRr ! ;p

semoga berat kau turun :)

Diba Chan said...

erk.. susahnyaa nak turun beratt. aiyaaa

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX