12 March, 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER LELAKI vs PEREMPUAN


Aku menjoinkan diri di dalam segmen Ben Ashaari. Layan zass

Soalan ini perlu dijawab oleh blogger PEREMPUAN
    1. Dalam memberi pendapat dalam entri , apakah blogger lelaki benar benar 
      ikhlas ?


      Ada yang ikhlas dan ada yang tak. Kadang2 poyo je lebih, perempuan pun sama je.Kadang2 apa yang dicakap tu lelaki buat jugak betul kan ? :P heehee.

    2. Blogger lelaki malu nak letak gambar ? Kenapa ?


      Mungkin kerana ketiadaan six pack. Jadi mereka malu. kah kah kah :P

    3. Pada pendapat anda , kenapa lelaki berblog ? Secara umum ..


      Majoriti yang suka suka. Tapi ramai gak yang nak duit :P  Perempuan juga tak terkecuali. hekhek :O

    4. Blogger lelaki lebih mudah dapat ramai follower berbanding perempuan ? Kenapa ?


      Kalau hensem kot. Jadi perempuan follow aa. ( Aku pun selalu buat gitu ) Tapi bergantung gak aa. Biasanya entri kaum lelaki klaka klaka. Sampai kentut berair aku baca. :P  hiperbola giler

    5. Blog lelaki yang anda wajib masuk setiap hari ..

      Akaltunjang dan Terbang Tinggi Tinggi.

    6. Jika anda blogger lelaki , apakah yang akan anda letak dalam blog anda ..

      Cerita merepek yang mampu membuatkan semua orang kentut berair bila baca.


      Ok abes. Jangan marah plak ea blogger lelaki yang terbaca.Kalau tak puas hati boleh cakap. Aku tunggu kat simpang kita settle. Boleh bawak geng.Kalau nak one-to-one pun boleh gak.haha. bye ! :P


      moh aa join ---> SINI 

 (˘⌣˘)ε˘`)

7 comments:

zakiah ghani said...

a'ah..memang entry blogger laki ni lawak.. siyes.. haha

Fuuyooh said...

salam kenal.. dtg dr blog abg ben.. segmen panas!! hehe

solo molo said...

tue dia ehh...
macam-macam jawapan kuar...



salam ziarah dari segmen panas Abg Ben...

Diba Chan said...

@zakiah ghani

kan kan kan ?? :) klaka giler

Diba Chan said...

@Fuuyooh

hye :)

Diba Chan said...

@solo molo

:)

Novelgurl said...

Salam singgah dri blog En.BA =)

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX