16 February, 2011

Kematian Akibat Kencing Tikus





Salam semua. Lagi kes kematian disebabkan virus kencing tikus. Aku sekarang dalam kesedihan. Kawan aku, Arwah Zulhaili dah meninggal dunia semalam akibat virus kencing tikus. Dia tengah PLKN , pastu ada aktiviti bangang ntah apapa yang kena masuk air kotor+lumpur bagai tu kan. Lepas tu dia terkena la jangkitan kencing tikus daripada air kotor tu. Wadehel lah masuk2 air kotor ni ?? Bagi aku sploh faedah buat aktiviti merepek tu.
Kalau betul la nak berkhidmat untuk negara, lebih baik buat aktiviti khidmat masyarakat ke, apa ke. Lagi baguss. Aku rasa PLKN ni patut dihentikan lah. Banyak keburukkan daripada kebaikan. 


Apa yang sedih pasal arwah ni, dia macam dah tau tau yang dia nak pergi tinggalkan kitorang =(  sebelum pergi PLKN, dia memang giler2 taknak pergi PLKN tu. Tapi mak dia suruh gak.. pastu waktu mak dia tanya flight pukul berapa ? Dia tipu, dia jawab flight pukul sepuluh dengan harapan dia terlepas flight. Padahal flight dia time tu pukul 9 pagi. 


Sampai sampai je KLIA, flight tu delay. So, dia masih sempat naik kapal terbang tu. hmm,tu la ajal maut ditangan tuhan. Memang dia dah ditakdirkan untuk meninggal kat Sabah.. Buat apa pun tetap ajal jugak... Sedih aku bila dengar cerita cikgu A tadi. =( meleleh-leleh air mata guwe. 


Sekarang, satu sekolah tengah sedih sebab pemergian dia. Kawan aku, ASMARIDATUL AKMA siap amik buku mathematics modern arwah. Apa khabar la awek dia ye ?


AL-FATIHAH BUAT ARWAH ZUHAILI.
Dah dua orang kawan aku meninggal, sedihnya =(









(˘⌣˘)ε˘`)

No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX