03 February, 2011

Aku Dapat Textbook Fatin Liyana Weh !

credit : Fatin Liyana. Gua bukan copycat ok ? =p hee.

Hah , mesti korang kenal Fatin Liyana kan ? Kalau tak kenal tu maybe korang tinggal dalam gua. Entah entah, orang dalam gua pun kenal. Kanibal ape semua tu kenal si Fatin Liyana ni =p hee.

Seperti yang korang tau, (betul ke korang tau ?) sisi Fatin Liyana yang cute tu ex-sekolah berasrama penuh integrasi selandar ok ? Sekolah tu sekolah aku jugak. =p  teehee. Tahun ni, time aku nak tulis nama kat buku teks, tupp tupp tengok ada nama Fatin Liyana Asri. 

Eh , aku dapat buku teks dia la weyy ! =p  (kecoh syiak) kuikuikui. Tulisan dia comel, macam macam orangnya =) Aku dapat buku teks addmath dia. Dulu , dia belajar kat kelas 5 Edison. Budak kelas tu memang pandai2. Ehem2 , sis Fatin , nak datang sekolah balik ? Boleh buat program alumni. eheehee. Bajet dia baca je blog aku =p 

Sekarang ni banyak blogger yang cari publisiti murahan dok kutuk2 Fatin Liyana, Cik Epal, Irine Nadia la ape la. Aku rasa dorang jeles tu sebab tak lawa. Tapi kalau laki plak, dia jeles kot sebab depa tak boleh nak pakai tudung dan shawl ? ehee. 

Kekadang aku terpikir, bila dorang buat entri kutuk2 camtu, orang lain datang komen, tu yang dia suka. Publisiti murahan. Cuba kalau dia buat entri kutuk orang sana sini, kita ignore je. Dia tengok 0 komen. Mesti dah tak buat lagi dah pastu.eheehee. 

Tak paham aku orang orang macam ni. Papepun, Kak Fatin Liyana, sila datang sekolah sbp integrasi selandar balik, dah majuu woo . =p  kehkehkeh.  Cikgu Shafar dah pindah =( huhuu.  

(˘⌣˘)ε˘`)

4 comments:

fathiah said...

wah. hahahaha. dpt textbook dye pun jd la kan. hehehe

Diba Chan said...

ehee. =p tu la pasal.

hiro said...

femes ar nnt.

Cik Muda Sae said...

lalalaaa....dia mmg cumel lol!!!

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX