25 February, 2011

3 Week yang aku rasa penat gila macam nak mampuih

Mak aih panjangnya tajuk. Serious aku cakap, 3minggu ni banyak sangat perkara aku nak kena settlekan. Yang paling tak boleh blah aku kena  jadi judge untuk pemilihan bebudak yang layak masuk English Drama Team. Kui kui kui. Gile poyo. Aku buat audition ala ala akademi pantasssia gamaknya. kahkahkah.


Mula mula aku buat pengumuman sesiapa yang nak cuba nasib masuk audition. Then bila nama dah genap 50 orang, aku pun jalankan la audition pada malam rabu ye. Setiap orang bebas buat cerita papepun, yang penting cara dorang menyampaikan cerita tu unik dan tak hambar.


Pesaingan sengit, konpius gak aku nak choose siapa yang layak. Tapi dengan bantuan 2 orang geng drama yang lain, berjaya gak pilih. Terseliuh otak gue. Ada satu part tu, aku bagi situation kendian suruh dorang berlakon. Situation orang nak beranak. huahuahua. Ada gak aku suruh buat situasi orang mati laki.


Tapi kan, bila sampai masa nak memilih orang orang yang layak.. aku jadi penin. Antara nak pilih yang talented atau nak pilih yang aku kesian tengok muka dia. =(  siryes aku lemah bila tengok orang muka sedih.Aku yang rasa nak nangis. wuaaaaa


Maaf kepada mereka yang tak terpilih. Aku sayang korang , but i must be a professional judge. i'm sorry =(


The chosen 15-


1.  Ainul Izzati
2.  Ainunul Khalilah
3.  Farah Nur Athirah (already in drama team)
4.  Luqman Yusof
5.  Kamil Naim
6.  Haziq Asyaraf
7.  Anis najwa ( already in drama team)
8.  Faiz Luqman
9.  Israf Rifqi
10.Farah Nabilah
11.Nur Afiqah
12.Zaki Salleh
13.Aina Fitri
14.Anis Syahirah
15.Nor Adibah (eh, opkos la guwa termasuk, kata directorrrrrr kan kan ? =p) Takbolehblah



ni gamba aku kat nando's KL. Makan makan ngan dak rehaannnn =)


(˘⌣˘)ε˘`)

No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX