12 December, 2010

ULTRAMAN KE SUPERMAN ?

Salam sumer. Ohh , aku hepi tak terkata, bila skandal lama aku, (2tahun yang lepas) jeles sebab aku mesra2 ngan orang lain ! yippie ! eh, godik pulak kau Diba chan, sepak laju2 kang. Aku kesian dekat sorang kawan aku ni, merangkap skandal aku =p hihihi.dia ni besties kawan lelaki aku.

Nak tau ape jadik kat dia ? Dia tak dapat ontheline lagi dahh, sebab lappy dia MELETOP! BOOM KEBABOOM! sebab asyik main game 24hours. T___T aku dah pesan off la skali skale.Kasi rest,kau degil.Tengok skang kau dah tak dapat ontheline aku jugak yang sunyi____________dotdotdot.hee_.

*Nak sambung tengok Dragon Ball.Banyak kali dah repeat.hee*

Adiosss

(˘⌣˘)ε˘`) 
i lap  you guna kain buruk. wakakakk

No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX