03 December, 2010

MENCARI TEMAN YANG BENAR-BENAR SEJATI

Sebaik-baik Teman Sejati Adalah Buku ♥

" Buku adalah teman sejati yang tidak akan memujimu dengan berlebihan, sahabat yang tidak akan menipumu, dan teman yang tidak membuatmu bosan.Dia tidak akan memperlakukanmu dengan tipu daya, tidak juga menipumu dengan kemunafiqan, dan tidak akan membuat pembohongan."

Kerana ape ?? Sebabnya.. 
..
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Buku mana lah bernyawa.Sebab tu la beliaw tak membuat pendustaan atau pembohongan
atau yang sewaktu dengannya.♥  ehehehee


Mesti korang pelik , asal aku tetiba cakap pasal buku dan teman sejati kan ? kihkihkih

Ekceli tadi aku baca buku LA TAHZAN | JANGAN BERSEDIH

Dia cakap, buku mampu menenangkan hati seseorang yang sedang berduka lara~ chewahh
Ayat tak boleh blah. Tu jek nak kongsi~ Ngantuk dah nih.. 

1..2..3....puff

GOOD NIGHT PEEPS ♥ 



2 comments:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

yea!
buku paling setia!
hehe



btw..

visit n do folo me yeah~

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

Diba Chan said...

ehehe ~
betul2

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX