13 December, 2010

HAPPY BIRTHDAY SI MANJA ! ! *bersama anmum



Uishh , gila jijik tajuk entri. Esok aku nak bertolak pi Terengganu. Tido rumah kakak aku,
MISS XYZ. Esok jugak besday si manja aku. Ha ? Sape si manja ? Kucing? Arnab ?
Hamster ? Rimau ?

ADELAH. =P hihihi.

Ohh , Arini aku sengal sengal sket. Bak kata adek aku, "sengal sengal ubi, sengal lagi kak dibahh "
Erkk...  ye ea? Ah, kesah aku !

So, tu my manja.Harap you cukup la makan tetiap hari. Kalau tak cukop makan, you can call pizza hut----> 1 300 88 2525. Tak pon mekdi delivery, pastu sebot nama i, kompem FREE. sebab aku la owner besar mekdi, pizza, nando's, kepsi, kenirojes, dan lain2. Tak lupe jugak secret recipe.

Panggil si manja macam bunyik kucing plak.Ah, dia tak kesah, ape korang kesah kan ? Semoga murah rejeki ye darling marling. So sorry morry tak dapat bagik cupcake cokelat. I know you like it right ? Oh, lupekan sekejap pasal si manja. Lupekan selama 4 saat.


1
.
.
.
.
2
.
.
.
.
3
.
.
.
.
4

Ok dah , aku suruh lupekan sebab takut korang termimpikan dia pulak kang. Aku yang susah. Mwahahaha !!
Bye ! Alang2 menyeluk pekasam, biarlah sampai lebam !

(˘⌣˘)ε˘`)
II lap you guna kain buruk =p hihihi

6 comments:

ruby zaizi said...

haha..saya pon pggil c dia anje..;P

Diba Chan said...

hohohoho, =p hihihi, baru macam ngadengade sikt kan kan ? hee

fiq said...

happy birthday to si manja tooo... =D

Diba chan said...

tengkiu tengkiuuu =p

sam_miya said...

hohoho...manje??kiut gile..ngeh3..xley bla "bersame anmum"..loikeee!!!aq wish him epy belated bufday taw...:D

Diba Chan said...

ehee~ tengkiu tengkiu =p

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX