18 December, 2010

GIVEAWAY SEPARUH JIWANG


Tadi aku ditag oleh si polan yang bernama Ruby. Siapa Ruby ? Adik bradik ngan Diamond ker ? =p
 Ntah, aku pon belom tau dengan lebih mendalam lagik sape si polan neh.kihkihkih..
 Giveaway neh di anjurkan oleh Weeda. Siapa ? Pon aku taktau. kuikuikui.

Ni first time aku join Giveaway meway neh. Ekceli tak paham, tapi bile dah bace baru paham. 
Tarikh tutup 3 Januari 2011, tarikh aku bersalin balik hostel.wakakakk =p

Sila klik gamba.untuk ke giveawayy

Tak harap sangat dapat, ade rejeki adelahh. Allah tu Maha Pemurah kan ? 

Tag 3 orang: 
Ayu

blah dulu !
(˘⌣˘)ε˘`)

4 comments:

hiro said...

fuyooh.

Diba Chan said...

eh, apa yang fuyohh ? =p

chittysarah said...

semoga bertuah~~
hahaha~~

lalala~~
ps:kongsi kepada sume adiah nyer~~

Diba Chan said...

tengkiuuu =O

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX