02 December, 2010

EDISI BUDAK COMEL



Salam , hye Readers~
Agagaga ! Bajet jek ada orang baca blog aku. :=p

Takpe2, aku tau ada silent readers kan kan ?
Dah lama tak onlain , so dah lama jugak
 la tak update blog. Dulu2 rajin tetiap hari
post entri baru. Lately busy la .... dengan exam sumer sumer.huh.

Bila la followers nak cecah 200 neh ? 
Penat dah tunggu =p agagaga ! 
Aku skang blogging untuk suka suka memandangkan 
duit nuffnang macam haprakk tak naik naik. 
Dari hari tu RM **.50 ~ haha ! Tak boleh bagitau !

Last week , aku ada sleepover dekat rumah 
seorang kawan seperjuanganku (poyo je lebih). 
Nama dia NUR FARIZAH RAHIMI. haha . 
Pastu aku tertarik dengan adik bongsu dia, merangkap
adik ipar kawan aku. agagaga.

Tangan aku pon gatay nak snap2 gamba budak neh. hak3


ouh , this is my favourite ! Dia ikut jek aku suruh pose macam2. ahaha !

Nama saya Fareha, umur saya 4tahun. 
Bakal abang ipar saya ialah tetttt..... ehehehe

Time ni, akak dia FARIZAH sedang menyimpul nyimpul  
rambut beliaw !


ok~ dah abis.


♥ Aku memang sukeeeeeeeeeeeee sangat sangat dengan budak2 kecil.
5tahun ke bawah okeh. Yang dah besar tu malas den nak layan. huhh !  

Agagaga ! chow !



2 comments:

Anonymous said...

adek azie ea??

Diba Chan said...

yup yup , adek wakjie~

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX