25 December, 2010

DOA DAN USAHA.

Gamba time kat Egypt, miahahaha! =p (kan byk pasir tuh)

Assalamualaikum. :O

Tiba-tiba rase sayu, tergerak hati nak buat post macam ni =p hui hui hui. Doa------usaha. Semua orang mesti ade sesuatu yang korang nak kan ? Cth, nak 4 flat ker, strett A's ke, kawen cepat ker and bla bla bla. Tapi kalau kite dok, ckp nak itu nak ini tak dapat gak kan ?

Jadi, doa la penyelasaian nye, doa la tanpa putus asa. Tapi kena ade usaha gak.. Insyaallah, one day Allah akan makbulkan juga ape yang korangg mahu. Allah tu maha mendengar n maha pemurah. =O Ape yang kite dapat tulah yang terbaik. 

Ekceli aku buat post neh sebab aku ade hasrat hati yang belum kesampaian. Everyday aku cekalkan hati berdoa tapi aku masih belum dapat berusaha. Kenape ? Adelahh =p hihihi. Sesuatu yang aku takkan putus asa, but belum tentu dapat jangg. huhu =p 

Berdoalah kamu sebelum kamu didoakan. kuikuikui ~

*tetibe rase meremang bulu roma. arghh, sakit peruttt !! *


Entri ni ditaip ketika penulis sedang mengalami keracunan makanan.=p sekian.
(˘⌣˘)ε˘`)


MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX