29 December, 2010

BILA BOIPREN tutt..tutt , BILA GIRLPREN tutt...tutt.





Bila Boipren korang rosakkan barang kesayangan korang :

" Takpelah, i tak kesah.Lagipun benda tu dah buruk.. Dah takde rezeki agaknya. Sumpah i tak marah you ."


Bila adik lelaki atau abang korang rosakkan barang kesayangan korang :

" Hei bodoh ! Kau tau tak aku beli benda tu mahal ?? Memang suwey ar tangan kau ni ! Celaka."


Bila Girlpren korang rosakkan barang kesayangan korang :

"It's ok.. i lebih rela hilang benda tu dari hilang you. Jangan serba salah k ?"


Bila adik perempuan atau kakak korang rosakkan barang kesayangan korang :

" Sial la ko ! Tangan tu gatal sangat usik barang orang kenape?? ishh !! "


Pengajaran : Sayangi diri anda dan keluarga. Pakai topi keledar, ingatlah orang yang tersayang.






(˘⌣˘)ε˘`)

5 comments:

PREFECT SBPIS said...

boipren gua tak mcm tu brader hahahah

raihan :)

AdeqSaniza said...

sis , singgah sebentar~

neway , i like this post~

((:

Diba Chan said...

@ raihan.

oke brader. sape boipren lu ? =P hihihi


@Adeqsaniza

thanks. =p

Bert said...

sayang isteri tinggal2kan, sayang anak tangan2kan..okeh x de kene mengena

Diba chan said...

@Bert

kui kui kui =p

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX