03 December, 2010

AKU TAK NAK KALAH DENGAN KAU !

Sila abaikan Gamba ini ! wakaka 

Whooosssshhhhhhhh!

Salam.Hye.Hello.Guten Tag.Konnichiwa.Men Rah nahm.

Tetibe aku energetic* hehee >.<  sebelum ni dah down giler sebab buntu nak jawab ape time exam ahad neh.
Jawab memang ler gune pen/pensel. huhh ! Ape yang nak dijawab tuh taktau.hahaha. 
Penat ouh , banyak lagi benda nak kena hafal, paham , ingat, praktis  dan blablabla.Padahal Lagi sehari je tinggal  untuk exam. JAPANESE LANGUAGE PROFIENCY TEST. arghh !!

Separuh gila aku jadiknye.huhuhh.. On Fesbuk kacau orang sana sini. bwahhahaha ! !
You all doakan la aku berjaya mendapat grade yang cemerlang , gemilang dan terbilangssss yerkk. kuikuikui.
Walaupun susah. Ekceli aku dah nak give up dah wey.. tapi tetibe tadi, my crushh  MR.AA cakap gud luck mud luck dekat fesbuk.uhhhh.. touching plaks~ MR.AA pun amik exam jeponn jugakk.Tapi dia under Society lain la kan... 

Lagi satu , kawan aku (juga crush yerk..kakakaka.) pun wish gud luck and bagi semangat dekat aku yang tengah goyah neh. adeii... kedua-dua MR.AA dan MR AR kat atas neh turut mengambil exam jeponn.
Alah , korang boleh laaaa... you all top student~ sobs

Ape yang buat aku tetibe semangat kobar2 sebab dorang selalu tanya aku...

"kau tak nak further stadi keh weh ? Nanti kite boleh blaja kat tempat yang sama."

NAK NAK! AKU MEMANG NAKKKKKKKKKK SANGAT BELAJAR SATU TEMPAT DENGAN YOU ALL.kihkihkih. *ngadengade. =p

Nak masuk AAJ ! Nak nak nak !! so, aku tak boleh failed EXAM ni !!

Ganbatte Dibachan !  *semangat giler jadah..kahkahkah





No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX