12 November, 2010

ERTI SEBUAH PERSAHABATAN MURNI



Aku tak sangka kau berubah sampai macam ni sekali my fren.
Dulu , semua benda kita share. Makanan , problem.
Tapi sekarang ? Kau berubah.. Semuanya kerana , DIA!!
Penting sangatkah nilai CINTA lelaki tu daripada Persahabatan kita?

Sanggup kau maki aku hanya sebab DIA?
Tau tak betapa sedihnya aku ?Hahh ? Tau ke kau ?

Sebelum kita semua balik, kau kemas2 barang,
Barang kau banyak sangat sangat. Kau terminta minta pertolongan 
orang lain untuk tolong angkat barang barang kau.
Ada ke si DIA angkatkan barang kau?

Takde kan?

Siapa yang tolong angkat ?

Kawan kawan kau jugak kan ? (walaupun bukan aku)

Cinta sesama manusia , akan mati. Jadi , hargailah sahabat sejati..
Aku harap ,  jangan kerana lelaki tu , kau sanggup sakitkan
hati kawan kawan kau. =((


No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX