08 September, 2010

WAH! CANTIKNYA RAMBUT AKU!



Time ni, tudung aku serabai sikit ;p


bekas kekasih saya ialah :
Patut ke bagitau ? ;p
saya sedang mendengar :
eenie meenie by jb ;p
mungkin saya patut :
study sekarang jugak T___T
saya suke :
Main Mafia wars ;)
sahabat baik saya :
Siti noor Aifa dan Jalil ;p
saya tak paham :
kenapa nuffnang aku duit naik sikit je ? ;(
saya kehilangan :
handphone 
ramai yg berkate :
aku ni cheerful ;p betul ke ?
makna nama saya :
berpengetahuan tinggi/luas
cinta itu :
suci ;p
di suatu tempat , seseorang sedang :
makan meruku ;p
saya akan cuba :
dapatkan A+ dalam addmath 
ayat SELAMANYA membawa maksud :
Forever ;p
telefon bimbit saye :
takde la! ko tak
bile saye terjage dri tidur :
tido balik laaa
saya paling meluat apabila :
Orang tak paham bahasa beb!
pesta/party adalah :
no komen
hari ini :
berlalu dengan pantas ;p
esok pula saye akan :
cuba untuk study la
saya betol betol inginkan :
Dslr 
ketika anda melihat wajah anda di hadapan cermin hari ini :
Wah! cantiknya rambut aku! ;p
makanan Segera adalah :
sodapp
ayat terakhir yg anda katakan kepada seseorang :
dik, pegi solat la. 
apakah perasaan anda sekarang :
rinduu ;p
saya tak suke :
cicak, geli beb
impian saye :
Nak berlakon dengan matsuyama kenichi, boleh ? ;p
saya harap kan :
saya dapat jumpe kazuki kato
jika bole putarkan masa :
aku takkan sakiti hati dia langsung ;(
saya pada 10 tahun akan datang :
Aku dah kawin!~ ;p hahah
saya pernah bercinta sebanyak :
9+5-25= ?
pernah dikhianati :
pernah la, tapi semua perkara lepas, i dont mind ;p



No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX