08 September, 2010

PERANGAI MACAM SETAN, HUH!!



Tajuk entri takde kena mengena oke? =p

Assalamualaikum..

Firstly, aku nak cakap, ini bukanlah entri lepas geram.. Aku teringin nak ucap selamat hari raya, tapi macam stereotype je. Sume blog ada cakap pasal raye..  =p

Ape2 pun, aku nak cakap gak, SELAMAT HARI RAYA kepada sahabat handai dan followers yang seramai 113.. Maaf ZAHIR je.. sebab aku takdak hal batin dengan korang... wakaka.

Ucapan Slamat Hari Raya ni aku tujukan khas kepada;
- Ibu Bapa =)
-Sedara mara. =p
-Adik beradik aku, (kalau rase diri tu adik bradik dgn aku, yela tu..)
-Si dia  =p yang jauh nun di sana..
-My bestfren, Raihan, Aifa, Jalil.
-Teman blogger, yang paling rajin mengkomen2 kat blog aku ni-----.>IqbalSyarie 
-Dan kepada Amirul Hadi.. terima kasih sebab sudi layan kegilaan aku selama ni =p
-Irfan NurAzman, yang bersama-sama memerangi boss dan menemani aku di Mafia Wars. haha.




MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX