03 September, 2010

Duit RM 950.60

Salam kalian.
Udah lama kita tidak berpandiran (Berborak). Sebab kesibukkan yang amat tahap petala ke 49.
Btaw, aku tengah dalam proses carik duit. Nak pergi joli kat bukit merah nun..
Nilai yang diperlukan, RM4000. Tapi sekarang baru ade 2 ribu lebih... Mane mau angkut lagi seribu lebih beb? So, aku dan rakan2 seangkatan memulakan bisnes yang lebar lebur tuh. We all jual makanan... banyak gile! Mula-mula aku risau tak laku, tapi disebabkan sekolah aku tu students dia macam perut naga... 
Aku yakin jualan kami laris! Erm, al-kisah dapat le Rm yang berjumlah di atas tu... (Tajuk entri)

Kepada member2 gua a.k.a. classmates.
Maap la, aku tak dapat jadik asst.monitor yang bagus.. walaupun aku ni bagus la jugak.. (haha! kipas diri sendiri..) Naik cuti nanti aku ade plan B... korang toksah risau...
____________________________________________________________
Dah la, nak makan jap. bye!

Diba, pengubah mentali rakyat.

4 comments:

N U R U L said...

amboihhh..kaya raya! jual makanan ape tue diba?? :)

Diba Chan said...

makanan dan minuman lah!
haha...
roti aiskrim, aiskrim, sandwich....
roti john... dll

iqbalsyarie said...

Wauu!!4 ribu tuuu...takpew,tak susah kot nak cari lagi separuh tu ;D

TERBARU: Aku bukan Yusuf!

Diba Chan said...

HAha. maybe... :D

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX