13 August, 2010

.Freshie.

welcome home.Tadaima.Aku di rumah sekarang ni. Hari ni hari berkumpul adik bradik aku.wee*
Dah lame tak update blog. Kali ni nak kasi kerek sket..hahah.

Aku dapat 2 award dari Fadhillah-chan. Dia bagi 2, tapi aku amik satu.sebab yang lagi satu dah penah dapat, tak mau ahh.. haha.*kerek

Alhamdulillah, aku dah kotakan janji aku ngan mak aku. haha. August test wa gempak woo..
Fizik, Chemistry A... english highest. ;)
Next month wa ade exam jepun plak.. hadeii




.Award dari beliaw.
.Si penjual susu.

Aku nak bagi sorang je....
Sila2...


http://www.smileycodes.info

2 comments:

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

all the best exam next month... :-)

Diba Chan said...

oraitt... ;)
thx..

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX