14 August, 2010

Contest Teman Sejati- nenongg

hye.
Aku join lagi satu contest-Teman Sejati.


I like this pic. Sebab time ni saya mau pergi mandi air terjun dengan family.
My sis nak siap tak menyempat, so.. dia pakai je la tudung 0.5 saat di atas tuh.
Cepat dan ringkas.. Tapi adik tetap nampak kiut.. that's why i love this pic.

.I lap u adek.

alamak! takut adek bace kang segan je..
Aku tag; nurin and najwa.
Aku tau korang singgah blog
aku hari2, nanty amik la contest ni ye

okay, miss Emieysandra.Bye!

4 comments:

ASaDa RyutaRo said...

hoOo.. gud luck! nti nak join gak contest ni.. huhu..

**cam belum ckup syarat contest je ni..

Diba Chan said...

huuhu... tak cukup ek?
ape ye yg kurang?

emieysandra said...

thanks sudi jOin contest emieysandra..
sOry yer emiey baru tgk link url..

nanti link kan la org yg kamu tag ni & jgk gitahu diorg yer
gudluck!
~_^

iqbalsyarie said...

Mula-mula tadi serba salah nak komen sebab ada tulis '3 smpah sarap'.hahahaha..funny~

nice blog anyway!gudluck contest~
Bulan puasa kita perlukan makanan rohani,kan?Mind to eat? :)

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX