29 June, 2010

Yay !! Saya Dah Jadi Pelakon.wewitt

Hoy!
Aku online curik2. Sekarang kat skola yang terchenta.. japlagi nak lunch.
Seperti yang korang tau, aku ni duduk kat hostel, so jarang2 dapat on9..
Lepas ni raya baru balik.. T______T sobs~

Ok, straight to the point, aku nak cakap tengkiu beribu2 lemon kepada Chek Firsya Melissa dan Chek Seri. Wah2, aku dah tak online seminggu, bukak2 dapat 2 award sekaligus.. mereka la yang bagik. Tengs ea..
(kakak ku,dontjelez2 eaa..)

Erm, ade orang tanye aku.
" Dengar citer awak jadi pelakon xtra dalam filemA.Razak Mohaideen,betul ke?? "

Aku dengan riaknye menjawab.
" Tak main la pelakon xtra.. saya pelakon utama." ;)

Aku rase mamat tu salah orang laa. Ok chow ~


muahmuah! (tak memasal gediks)

http://www.smileycodes.info

No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX