19 June, 2010

MENYESAL TAK BUNUH TIME KECIK


....Salam bebeh.

Now, it's 3.19 a.m. Aku tak tido lagi. Tibe2 terpikir.. zaman sekarang ni.. ramai betul remaja2 atau yang sewaktu dengannye kurang sopan dengan ibu bapa ye? Atau bahasa kasar KURANG AJAR!! Nak kate tak blaja, mak ayah dah didik kasi pandai. Sekolahkan, bagi duit.. bagi makan.

DAH BESAR??? APA JADIK??

...Sepak mak.
...Pukul mak.
...Lawan ayah.
...Menjawab!

heyy.. please lah. cube la pikir..Tuhan bagi ko otak dan akal fikiran untuk berfikir kan? Apsal BODOH NAK MAMPOS?

Aku bengang setiap kali dengar kes anak pukul mak la, anak tu la, anak ni la...
Perangai cam Babi! Hey, penat mak korang mengandungkan korang 9bulan 10hari tau takk??
Ingat ringan macam buah manggis ke ha? BODOH!

Dah besar panjang tu cube la berbakti dengan mak bapak. Aku rase, mesti mak dia ade terpikir..

" Menyesal aku tak bunuh budak ni time lahir dulu.Kurang ajar betul." *bisik hati kecil si ibu..

Mati lagi baik laa dari jadi anak derhaka!

Tengok! Aku dah terEMO.

Conclusion, tak payah la kite nak berlagak sangat ngan mak bapak kite. Ingat sikit, tanpa parents kite tak wujud. Tak payah la nak bodoh sombong dengan parents sendiri.

Ok, stop emo. Chow~

P/s: entri ni tak ditujukan kepada sesape pun. Cume untuk muhasabah diri aku, korang yang membace dan sesape saje.. Marilah kite menuju ke arah kebaikan. InsyaALLAH..
Bersama2.




http://www.smileycodes.info

2 comments:

mohdhairihassan said...

saya suke entry nih.
jujur & straight forward.
^_^

Diba Chan said...

ouh.tengkiu.. ^____^

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX