16 June, 2010

Malu la wey



Salah satu tanda2 kiamat ----> Perempuan dah tak tau malu deyh..
Ye, Kenyataan ni benar.Tiada yang benar melainkan yang benar2 belaka. Aku dok tulis ni bukan nak kutuk sape2, sebab aku pun perempuan / wanita / gadis.haha.Fullstop.
Perempuan dah tak tau malu tu macam mana ? Erkk... yang tu aku tak berani nak kata ape2.
Sendiri mau ingat la. Kalau dah rasa diri tu perempuan, ade2kan la malu tu.

Sebab malu ni sebahagian dari iman. Dah korang ngaku
" Ye, saya orang beriman. "
Dah beriman, kena la de malu. Jangan tak tau malu.
Lelaki pun kena ade malu jugak. Senang cakap, laki pompuan laa.
Malu tu perhiasan diri. Jangan la jadi remaja yang tak tau malu.
Dedah sana sini..
(of coz aku pn mengingatkan diri sendiri)

Oh yeah PEREMPUAN marilah kita menjaga maruah dan harga diri.
.Fullstop.


Ok, nak pi makan kerepek. chow~


http://www.smileycodes.info

No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX