07 June, 2010

" Haishh, aku kan alim ulama "



Dah lame aku tak apded (update). Tadi aku onlain, penat tangan aku menaip.Nak layan sumer kengkawan. chat la, komen la. Itu la,ini la. Berikut adalah dialog ringkas aku ngan member.

Si A: kopi atau milo?

Aku: Sirap bandung

Si A: okay siap, susu lebih ka adik manis?

Aku: Kurang manis

Si A: Makan apa mau?

Aku: kue teow kungfu panda

Si A: Okay, tunggu aa

Aku: ....

Si A: sihat? amacam ?

Aku: Cam bese je

Si A: ni hah, kau ada jumpa fesbuk si isma tu tak?

Aku: tak

Si A: ala.. tolong la mintakkan sesape ke.

Aku: malas la

Si A: Apsal?

Aku: sory la, aku tak layan laki laa. *kononnye.
Aku kan alim ulama. Takkan ko tak kenal aku?

Si A: hahaha. aku memang tau. ok la, chow.


Si A memblahkan dirinya sebab malas nak layan aku yang loyar buruk. Sebenarnye aku malas la, Mau carik fesbuk orang. Biasenye orang yg add aku. *sengih*

Kepada silent reader blog nih, *kalau ade
Sila2 la tinggalkan link korang. Nanti boleh aku usha2 blog korang lak. Toksah malu, toksah segan. Okay chow.


http://www.smileycodes.info

No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX