19 June, 2010

Eh? Macam aku penah dengar ayat ni, Tapi di mana ek?



MooD: Mereng

Baru2 ni, tengah aku syok2 layan mafia wars, tetibe ade si polan tegur aku kat fb. Nak chat la tu.. Disebabkan kebosanan yang menimpa, aku layankan je la si polan tuh.

Borak punye borak, tup2..

si Polan: eh, ko tengah gadoh ngan boipren ke?

Aku : Haa?? (apehal pulak dia nih?) *dalam hati aku berkata2lah.

si polan: aku tanya, ko tengah gadoh ngan boipren ke?

Aku: Hahaha. Mane ko tau?

Si Polan: Aku kan perihatin dengan kawan2 aku. Ceritalah kalau ade masalah..

Aku: (eh2, macam aku penah dengar ayat nih) *hati aku berkata.

Si Polan: Diba? cite la..

Aku: Weyh, aku rase ko silap orang la.. macammane aku nak gadoh ngan boipren kalau aku Boipren pun tade? T___T

Si Polan: Eh..

Amik kaw! kantoi di situ!
Maap ye, teknik usha sedemikian telah lame digunekan. Dah tak berkesan pada remaja2 zaman skang nih ^___^

Si Polan pun terus mendiamkan diri beliaw selepas peristiwa itu..
Tu la... lain kali nak mengayat tu gune la ayat lain sket.. Hahahaha.

P/s: Lantak korang la nak cakap aku bajet ke ape ke lepas bace entri ni. Aku hanya menulis ape yang aku suke. Ade bantahan? haha.

Sekian, Boleh jalan.




http://www.smileycodes.info

No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX