12 March, 2010

LOVE YOU MAMAMIA~


Aku tau..aku dah terlewat satu jam lebih untuk mengucapkan SELAMAT HARI LAHIRkepada bonda ku..mama..
(SARIAH BINTI ZAWAWI)
. Terima kasih mama, sebab besarkan kami empat beradik. Diba takde hadiah nak bagi.. Diba cume ade janji Diba dengan mama je..
Janji untuk menjadi penawar untuk mama.. Diba janji nak belajar rajin2..dan banggakan mama..



Mama dan aku.. ada persamaan tak?


ILY mama! muahh muahh

I WANT TO MAKE YOU PROUD WITH ME MAMA~

Sejuk perut mama ku ketika mengandungkan aku selama 9bulan 10hari.
Mama pernah cakap.. aku adalah budak baik yang mengikut kata.. :)
Is it true mom? >_<>

Mak~ saya ade hajat.. dan saya dah cakap hajat saya... (Hope my wish granted..).. mak cakap, bila kita berjauhan dengan mak kita, barulah kita menghargai mak kita.. so, mak cakap.. ada hikmah Diba berjauhan dengan mama... Otey la.. tak boleh tulis panjang2.. air mata sudah berjuraian.. heart touching moment la~ :)

MY BELOVED PERSON!~

Saya sayang ibu bapa saya.
Saya sayang abang saya.
Saya sayang kakak saya.
Saya sayang adik saya.
Saya sayang dia saya.
Saya sayang kawan2 saya.
Saya sayang cikgu2 saya.
Saya sayang segala yang memang milik saya.
yang paling penting..

SAYA SAYANG DIRI SAYA~!
(loves yourself before loves others)

Okay,blah blah.


END OF CONVERSATION :)

No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX