18 February, 2010

TAUBAT



ASSALAMUALAIKUM.ASSALAMUALAIKUM.ASSALAMUALAIKUM.

Korang nak tau tak kenape aku beri salam dengan huruf besar di entri kali ni?
Ini maknanya.. aku berada dalam keterdesakan atau kekalutan atau yang sewaktu dengannya!
Anybody.. please help me?!
Aku konfius..
Macam ni ceritanya..
Tadi, 5minit yang lalu..aku ada melawat satu blog ni.. dia ada cakap pasal
TAUBAT...... saat tu, aku tergamam..taubat?

Dah cukup ke taubat aku?
Berapa banyak dosa aku?
Dah bersedia ke aku nak mati?
dan, banyak lagi persoalan lain yang bermain di minda..chewahh..

Biasanya orang.. (termasuk aku) tunggu bila dah buat dosa besar baru nak bertaubat.
Aiyaa.. (aku pun sama jee..)
tapi, lepas aku baca blog orang tu.. banyak beri kesedaran..
sepatutnya, kita kena berTAUBAT setiap hari.. sebagai persediaan nak mati a.k.a.
mampos.. tapi kita?adakah kita bertaubat setiap hari?

Sudah tentu tidak..(termasuk aku)...
Jadi, aku nak mintak tolong korang semua..yang baca entri ni..
bantu la aku.. dalam proses nak jadi baik ni..
Sedih aku bila mengenangkan perangai aku yang tak berapa nak baik..
Haisshh..

Okay la, nanti2 we continue..

p/s: kata nak bertaubat, sepatutnya tak boleh berblogging bagai nih.. :)


END OF CONVERSATION :)

No comments:

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX