14 February, 2010

Photographer

Assalamualaikum pembaca :)
First of all, aku nak bagi nasihat kepade korang yg nak teruskn membace entri ni,
supaye memakai cermin mata hitam @ sunglasses.ada paham?
Klau paham bagus.Sememangnye korang dilahirkan GENIUS mcm penulis blog nih :)
Pemakaian sunglasses adalah WAJIB untuk mengelakkan mata korang rosak
(bile korang tgk pic kat bawah ni.)

Entri aku kali ni bertujuan mempromote beberape photographer yg agak talented.
(mereka semua kawan aku tau!)

So, ka bawah ni adalah di antara artwork2 dorang yg agak cun melecun :)




nampak macam cantik :)
BY: Sam
LOCATION:aku tak tau


No komen la
BY:Sam
LOCATION:Pun tak tau



Ni la yg aku suruh korang pakai sunglasses.Pic matahari.
Sakit mataku.
BY:Sam
LOCATION: Pantai Cherating kot

Maklumat lanjut: http://crystalberries.deviantart.com/gallery/

Kawan aku yg lagi sorang tu, artwork dye mcm ta bleh di letak sesuka ati oleh aku.
So, korang klik sini yek

p/s: Sam, sorry aku capapkn ko.Gomene :)


END OF CONVERSATION :)



2 comments:

>BerrieS< said...

uit...ader kew capub aqnyer deviantart???ko nyer xnk capubkn skali ke??hihi..

Diba Chan said...

sajew gedix2 kan deviant ko
haha.
DA aku xyah capub, da mmg feymes :]

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX