17 February, 2010

Aku.Punya.Suka.Lah.

Assalamualaikum.
Seperti entri2 yang lain juga, aku akan memberi salam.
Kerana ia adalah pembuka bicara.. :)
Mesti korang tertanya2, kenapa,mengapa dan apa2 je la..
Tajuk entri ni AKU.PUNYA.SUKA.LAH.
Kenapa? Sebabnya amat la tak munasabab sebab tajuk ni tak
bersebab.(Ape aku merepek nih?)

Macam ni lah :) Tujuan aku menaip entri kali ni adalah
untuk berkongsi dengan korang semua,gambar2
favourite aku.. =) korang nak tengok?
korang tak nak tengok?
KORANG.PUNYA.SUKA.LAH.

Kerana ini entri aku yang punya!
Harharharhar!



Location: sekolah harmonis, =)
Weather: Cloudy n rainy


Location: Foyer sbp integrasi Selandar
Weather: Matahari tegak atas kepala!
Models: Farizah dan Idayu
(sebenarnya, gambar ni di shoot ketika menunggu
keputusan PMR.. tu yang muka ketat je!)


Location: Rumah Anis Najwa
Weather: Aku tak tau!
Model: Tisu TESCO

Aku tau korang pasti akan berkata..
"Ape yg cantiknye gamba tisu ni?"

Tapi bagi aku, gambar tisu ni mempunyai nilai
yang tersendiri ohh!!

Keyh2, Bye~bi

END OF CONVERSATION :)

2 comments:

Nerdy Najwa said...

euuu,tisu tu knal la??hahahhaha

Diba Chan said...

aiyakk~
myk tengkiu la kawan~!
huhu

MOST VIEWED THIS WEEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MEMBEBEL BOX